.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گوترش در رفح: مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه توهین به اخلاق است
دبیرکل سازمان ملل ضمن سفر به مصر و حضور در گذرگاه رفح، از مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه انتقاد کرد.
گوترش در رفح: مسدود کردن ورود کمک‌ها به غزه توهین به اخلاق است

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل که برای تاکید بر آتش‌بس به گذرگاه «رفح» رفته، در این سفر گفت: «من به رفح آمده‌ام تا بر درد فلسطینیان در غزه تمرکز کنم. اینجا، از این گذرگاه، ما دلشکستگی [مردم غزه] را می‌بینیم». 

 

به گزارش الجزیره، گوترش در ادامه گفت: «صف طولانی کامیون‌های امدادی مسدود شده در یک طرف گذرگاه و سایه طولانی گرسنگی مردم در طرف دیگر [را مشاهده می‌کنیم]. این بیش از بیان واژگان غم‌انگیز است. این یک توهین اخلاقی است». 

 

دبیرکل سازمان ملل ضمن انتقاد از مسدود کردن کمک‌ها گفت: «اسرائیل باید به کالا‌های بشردوستانه در سراسر غزه دسترسی کامل و بدون محدودیت بدهد. ما به کار با مصر برای ساده‌تر کردن جریان کمک‌ها ادامه می‌دهیم». 

 

پس از آنکه رژیم صهیونیستی مدعی شد حتی بدون کمک آمریکا نیرو‌های اشغالگر خود را به نزدیکی شهر رفح غزه اعزام می‌کند، رسانه‌ها از سفر دبیرکل سازمان ملل به مصر خبر دادند. 

 

در حال حاضر، تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس در غزه تشدید شده است. وزارت بهداشت غزه می‌گوید که شمار شهدای فلسطینی تا کنون از ۳۲ هزار نفر گذشته و هشدار‌های متعددی نیز در خصوص قحطی در این نوار محاصره شده صادر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.